Kocaelililer, Büyükşehir’le iletişimden memnun; 153, 2024’te 1 milyon kişiyle iletişim sağladı

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaş ile köprü görevi gören ünitesi 153 Davet Merkezi, 2024 yılında toplam 1 milyon 302 şahısla bağlantıya geçti. Kocaelililer, Büyükşehir ile irtibattan şad kaldı.

 

KÖPRÜ GÖREVİ GÖRÜYOR

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaş ile belediye ortasındaki bağlantısı güçlendirmek gayesiyle kurduğu 153 Davet Merkezi, vatandaş ile belediye üniteleri ortasında köprü görevi görüyor. Büyükşehir’in tüm hizmetlerini tek bir numara üzerinde toplayan 153 Davet Merkezi, 2024 yılında toplam 1 milyon 302 bireyle bağlantıya geçti.

 

KISA MÜDDETTE TAHLİL OLUNUYOR

62 operatör ile kente hizmet veren 153 Davet Merkezi, erişim sağlayan vatandaşların talep, teklif ve şikâyetlerini ilgili ünitelere yönlendirerek, sıkıntılara kısa müddette tahlil üretti. 2024 yılında yüklü olarak hat-sefer-saati bilgisi, toplumsal hizmetler ve ilaçlama üzere mevzularda vatandaşlardan gelen davetlere karşılık verildi.

 

SOSYAL MEDYA 7/24 ÇALIŞIYOR

Teknolojinin tüm nimetlerinden yararlanarak vatandaşlarla bağlantısı kolaylaştırmak isteyen Büyükşehir, 153 Davet Merkezi’nin yanı sıra Twitter, Facebook ve Instagram üzere toplumsal ağlar üzerinden de 7/24 talep ve teklifleri alıyor. Bu kapsamda 2024 yılında toplumsal medya üzerinden 70 bin 286 şahısla bağlantıya geçildi. Öte yandan taşınabilir uygulaması da bulunan 153 Davet Merkezi’ne “Çek-İlet Kocaeli” uygulaması üzerinden talep ve tekliflerinizi çarçabuk iletebilirsiniz.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

@Katen on Instagram
Bu hata mesajını yalnızca WordPress yöneticileri görebilir

Hata: 1 kimliğine sahip hiçbir akış bulunamadı.

Bir akış oluşturmak için lütfen Instagram Akışı ayarlar sayfasına gidin.

WhatsApp Toplu Mesaj Gönderme Botu + Google Maps Botu + WhatsApp Otomatik Cevap Botu grandpashabet betturkey betturkey matadorbet onwin norabahis ligobet hostes betnano bahis siteleri aresbet betgar betgar holiganbet betebet