MASKİ’de hizmet kalitesi ve yurttaş memnuniyeti öncelikli hedef

Manisa Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, hizmet kalitesini artırmak ve üniteler ortası uyumu güçlendirmek maksadıyla düzenlediği aylık ilçe şefleri toplantılarına devam ediyor. Şubat ayı toplantısında, hayata geçirilen projelerin durumları ve vatandaşların talepleri değerlendirildi.

MASKİ Genel Müdürü Talat Postacı başkanlığında gerçekleştirilen toplantıya, genel müdür yardımcıları Doç. Dr. Özgür Avşar ve Bülent Çamur, daire liderleri ile ilçe şefleri katıldı. Toplantıda, ilçelerdeki hizmetler, çalışmalar ve planlanan yatırımlar ayrıntılı bir halde ele alındı. Saha gruplarının tespit ettiği eksikliklerin yanı sıra halkın ilettiği talep ve şikayetler de kıymetlendirilerek tahlil teklifleri üzerinde duruldu.

 “SORUNLARI ÖNLEYİCİ, İLERİYE DÖNÜK VE ETKİN BİR HİZMET ANLAYIŞINA GEÇTİK”

Genel Müdür Talat Postacı, Manisa’nın 17 ilçesine daha sağlıklı ve kaliteli hizmet sunabilmek ismine yedi gün 24 saat alanda olduklarını belirterek, “Yatırım ve projelerimizi artırmak, hizmetlerimizin ve çalışmalarımızın takipçisi olmak ismine ilçe şeflerimizle koordineli olarak çalışıyoruz. Muhtarlar ve vatandaşlarımızla daima bağlantı halindeyiz. İlçelerimizi daima ziyaret ediyoruz. Yerinde incelemeler yapıyoruz. Kentimize daha süratli ve verimli hizmet götürme noktasında mesai mefhumu gözetmeden, meseleleri önleyici, ileriye dönük ve harekete süreksiz bir formda çalışmaya devam edeceğiz” sözlerini kullandı.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

@Katen on Instagram
Bu hata mesajını yalnızca WordPress yöneticileri görebilir

Hata: 1 kimliğine sahip hiçbir akış bulunamadı.

Bir akış oluşturmak için lütfen Instagram Akışı ayarlar sayfasına gidin.

WhatsApp Toplu Mesaj Gönderme Botu + Google Maps Botu + WhatsApp Otomatik Cevap Botu grandpashabet betturkey betturkey matadorbet onwin norabahis ligobet hostes betnano bahis siteleri aresbet betgar betgar holiganbet