MediaMarkt, yapay zekâ asistanı Sandy’yi kullanıma açtı

Avrupa’nın bir numaralı elektronik perakendecisi MediaMarkt; günlük vazifeleri optimize etmek, takımın işinin kolaylaştırarak yaratıcılığını artırmak ve inançlı bir kullanıcı tecrübesi sunmak maksadıyla üretken yapay zekâya (AI) dayalı kendi dijital aracını geliştirdi. MediaMarkt çalışanlarına özel olan Sandy, ocak ayı prestijiyle MediaMarkt Türkiye’de de devreye alındı.

 

MediaMarktSaturn’ün yapay zekâ proje grubuyla iş birliği içinde Bağlantı Merkezi Yapay Zekâ grubu tarafından geliştirilen Sandy, kullanıcıların kod bilgisi gerektiren sorgular yapmak yerine günlük konuşma lisanını kullanarak analitik platformlarda soru sormalarını sağlayan doğal lisan sorgularına (NLQ) karşılık vererek metin ve imaj üretebilmesinin yanı sıra kod yazma dayanağı de sağlıyor. Bu sayede birçok misyon daha verimli ve süratli bir biçimde yerine getirilebiliyor ve daha üst seviye stratejik bahislere odaklanmak için daha fazla vakit kazanılıyor.

 

Sandy’nin geliştirilme sürecinde data muhafaza ve güvenliğe de büyük ehemmiyet verildi. Bu yeni üretici yapay zekâ asistanının en kıymetli özelliklerinden biri de MediaMarkt çalışanlarının günlük işlerini şirket ağları içinde inançlı bir formda yapabilmesi. Bu sayede hassas bilgilerin korunması hedefleniyor. 

 

Kullanımı çok kolay olacak formda tasarlanan yeni araç, başlangıçta OpenAI’nin GPT 3.0 ve 4 modelleri ve Google’ın Palm2 modelleri üzere büyük lisan modelleri ile Stable Diffusion, Dall-e üzere imaj üretim programlarından yararlandı. Son devirde de Sandy’ye Llama3 ve Gemini Pro’nun en son modelleri entegre edildi.

 

“Sandy, Tecrübe Şampiyonluğu vizyonumuzda yeni bir kilometre taşı”

Sandy’nin entegrasyonuyla dijital dönüşüm seyahatlerinde dönüm noktası niteliğinde değerli bir adım daha attıklarını söyleyen MediaMarkt Türkiye Pazarlama, Kurumsal bağlantı ve E-ticaret Yöneticisi Tolga Unvan “Yapay zekâ uygulamalarını online alışveriş tecrübesine entegre ederek müşteri tecrübesini daha şahsî ve kusursuz hale getirmek son iki yıldır bizim de öncelikli gayelerimizden biri. Devreye aldığımız GPT-4 takviyeli Anne AI, Yeni Yıl Armağan AI ve Sevgililer Günü Armağan AI üzere tahlillerimiz, tüketicilerin gereksinimlerine en uygun eserleri önermek için kullanılıyor. Genel olarak House of AI ismini verdiğimiz yapay zekâ projelerimizle sayısız ödül aldık. Ve bu husustaki çalışmalarımızı da bir üst noktaya taşıyarak yeni dijital asistanımız Sandy’yi devreye aldık. Sandy; operasyonel işlerimizi kolaylaştırırken günlük, rutin işlerimizde de takımımıza vakit tasarrufu sağlayacak. Tecrübe Şampiyonluğu vizyonumuzda yeni bir kilometre taşı olan Sandy, kesimimizde öncülük ettiğimiz inovatif yaklaşımımızı ve son teknoloji aracılığıyla hem müşteri hem de çalışan tecrübesini daima düzgünleştirmeye yönelik kararlılığımızın değerli bir göstergesi. Sandy’yi Türkiye’de de sistemlerimize entegre ederek yapa zekâ teknolojilerini çalışanlarımızın kullanımına sunmaktan ötürü heyecanlıyız” dedi.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

@Katen on Instagram
Bu hata mesajını yalnızca WordPress yöneticileri görebilir

Hata: 1 kimliğine sahip hiçbir akış bulunamadı.

Bir akış oluşturmak için lütfen Instagram Akışı ayarlar sayfasına gidin.

WhatsApp Toplu Mesaj Gönderme Botu + Google Maps Botu + WhatsApp Otomatik Cevap Botu grandpashabet betturkey betturkey matadorbet onwin norabahis ligobet hostes betnano bahis siteleri aresbet betgar betgar holiganbet