Site icon mobil proxy

Sensodyne Klinik Beyazlık Reklam Kampanyasının Yeni Yüzü: Gökçe Bahadır

sensodyne klinik beyazlik reklam kampanyasinin yeni yuzu gokce bahadir

Diş tabiplerinin yıllardır hassasiyet için önerdiği Sensodyne Klinik Beyazlık serisinin yeni marka yüzü Gökçe Bahadır oldu. Bugüne kadar Türkiye’de ve dünyada yalnızca gerçek diş tabipleriyle reklam kampanyası gerçekleştiren marka, yeni çektiği reklam sinemasında bu yıl birinci kere bir ünlüyle diş doktorunu bir ortaya getirdi. 

Türkiye’de tüketiciler, daha beyaz dişlere sahip olabilmek için pek çok farklı sistem deniyor. Sensodyne Klinik Beyazlık, diş minesini koruyarak hassasiyet yaratmadan tesirli beyazlık sunan formülüyle bu gereksinime karşılık veriyor.

Sensonyne Klinik Beyazlık serisinin yeni reklam filminde Gökçe Bahadır, diş tabibini ziyaret ediyor ve daha beyaz dişlere nasıl sahip olabileceğini soruyor. Diş doktorunun, diş minesi müdafaa özelliği bulunan beyazlatıcı bir diş macunu önerisiyle Sensodyne Klinik Beyazlık ile tanışıyor. 

Markanın reklam yüzü Gökçe Bahadır, Sensodyne Klinik Beyazlık’ın dişleri hassasiyet yaratmadan 8 hafta boyunca günde iki kere fırçalayarak günlük diş macunlarına kıyasla 2 ton beyazlattığını ve 7 kat daha düzgün leke çıkaran formülüyle aktifliğini kanıtladığını vurguluyor.

Sensodyne Klinik Beyazlık ile artık hassasiyet yaşamadan beyaz bir gülümsemeye sahip olmak mümkün…

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Exit mobile version